قیمت دوربین مدار بسته
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

همزمان با گسترده تر شدن نیاز به امنیت شهری و محدود بودن بودجه دولت‌ها برای نظارت و حفاظت همگانی به صورت 24 ساعته، استفاده از سیستم‌های حفاظتی و امنیتی دیجیتال روزبه روز در حال افزایش است و این گزینه بهترین راه حل است. اما هر شخص حقیقی یا حقوقی که می‌خواهد یکی از کاربران این سیستم‌ها شود دارای شغل یا موقعیتی است که این موقعیت و حرفه تعیین کننده‌ی سطح نیاز در این زمینه است. تولیدکنندگان سیستم‌ های امنیتی نیز با توجه به نیاز کاربران دستگاه‌ های متنوعی را با قیمت‌ های متنوع تولید نموده‌اند. قیمت دوربین مدار بسته، کاملاً وابسته به نیاز شماست. در بازار امروز دوربین‌ های مدار بسته و سیستم‌های امنیتی تقریباً همه جور دوربینی پیدا می‌شود.

عوامل موثر در قیمت دوربین مدار بسته

عوامل موثر در قیمت دوربین مدار بسته

یک نکته مهم درباره‌ی دوربین‌ مداربسته این است که وقتی قرار است برای راه انداختن یک سیستم امنیتی هزینه شود، لازم است لوازم جانبی و همراه دیگر را در کیف پول خود لحاظ کنید. اصولاً یک سیستم حفاظتی و نظارتی از چند بخش اصلی تشکیل شده است. دوربین مدار بسته، پایه دوربین مدار بسته و دستگاه دی وی ار که در واقع اطلاعات و تصاویر را ضبط و ذخیره و تنظیم می‌کند. می‌توان گفت که بیشتر سیستم‌ های امنیتی به ویژه مدل‌های حرفه ای آن این سه بخش را دارند. در این بین مدل‌ هایی ریز و کوچک از سیستم‌ها هستند که خود دوربین در آن‌ها قابلیت مجهز شدن به حافظه‌های رم را دارد. خود دوربین مداربسته در سیستم‌های امنیتی حدوداً قیمت‌ هایی بین 70 هزار تومان تا چندین میلیون تومان دارند. این رنج و دامنه‌ ی قیمتی گسترده نشان می‌دهد که شما برای خرید دوربین مدار بسته خیلی محتاط باشید. زیرا غفلت از کسب شناخت نیازتان و عدم اطلاعات کافی درباره ساختار و کارکرد دوربین‌ ها و امکانات جانبی آن‌ها ممکن است باعث اتلاف هزینه‌های شما بشود. لذا لازم است قبل از اینکه اقدامی برای سفارش یک سیستم امنیتی بدهید بهتر است با افراد متخصص متعهد مشورت کنید و یا از اطلاعات وب سایت‌های معتبر برای کسب اطلاعات بیشتر استفاده نمایید.

در بین دوربین های مداربسته بالاترین قیمت ها مربوط به دوربین مداربسته اسپید دام گردان است که معمولا کنترل این نوع دوربین ها به اپراتور نیز نیاز دارد و اکثر آنها از قابلیت دید در شب نیز برخوردارند.


  منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

مواد مصرفی کارتریج  جوهرشارژ  تونرشارژ   فوم رول  رول   درام   بلید

تجهیزات آموزشی  پرده نمایش  پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور  برد هوشمند  کیت هوشمند  باکس محافظ دیتا پروژکتور

تجهیزات فروشگاهی  کاغذخردکن  اسکناس شمار   پرینتر PVC  صندوق فروشگاهی  بارکدخوان   لیبل پرینتر  فیش پرینتر  پرفراژچک

سیستم ها امنیتی  دوربین مدار بسته  دوربین مدار بسته دام  دوربین مدار بسته بولت دوربین مدار بسته باکس   لوازم جانبی دوربین آداپتور دوربین مدار بسته

لنز دوربین مدار بسته کابل دوربین مدار بسته  دستگاه DVR  دستگاه NVR

دستگاه دی وی آر 4 کانال  دستگاه دی وی آر 8 کانال  دستگاه دی وی آر 16 کانال  دستگاه دی وی آر 32 کانال

دستگاه ان وی آر 4 کانال  دستگاه ان وی آر 8 کانال  دستگاه ان وی آر 16 کانال  دستگاه ان وی آر 24 کانال   دستگاه ان وی آر 32 کانال

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور  قطعات کامپیوتر  لوازم جانبی کامپیوتر

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

تجهیزات شبکه  مودم وایرلس ADSL  کارت شبکه





:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 16 آبان 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی